moondies:

Alexhander Graham İsmail Abi Bell / Kanada 1876

Benim dedem telefonu icat etmiş be!

19 saat önce | 1051 notes |

mavimge:

benziinkokusu:

benziinkokusu:

Hayvan hakları federasyonu;

bilgi@haytap.org

T: 0212 358 00 71 

yayalım.

başka bi konu olsa anında rbler uçuşurdu aq.

Rb !!! Yapın lan !!!

(kumpirdelisi gönderdi)

19 saat önce | 2828 notes |

bus-a-looey:

BEST FRIENDS WEAR EACH OTHER ON THEIR FEET.

(adibilinmedensevilensarki gönderdi)

19 saat önce | 542166 notes |

xmywafflestyles:

gereksizinsantanesi:

fosforluzenci:

sempatikvampir:

Amk yaa mutlu sonn fadfhajab haykirdim lan gagxsahabasdffs

Ajjznaxanxjns

Ya of enkalalakaldlslldf

ahahadjjSjskJslxjjsjHss

bunların da anlamı kalmadı direk sona iniyorum tahmin ettiğim gibi uyarlama çoıkıyo

(Kaynak: fuck-u-fuckin-alive, cereztabagindakiyenmeyenleblebi gönderdi)

19 saat önce | 6498 notes |

genclerkonagi:

Ezanları duyduğun halde, Namaz kılmayan bir gönül taşıyorsan Yüreğine Bir selâ oku!

(kunefesevdalisi gönderdi)

21 saat önce | 22 notes |

Test çözerken uyumuşum asdasdaadaaasaaa

21 saat önce | 3 notes |

kaanyildirimcilik:

Illustrasyonda verilen banyo çizimine gömün beni.

Çalış çalış :D

21 saat önce | 3 notes |

herjeangersatiyoo:

Yumuşacık emoji yastıklar (:

boyut: 32cm x 32cm x 10cm

 35TL/adet

Ğağğağağağağağağağa Ğağağğağa

1 gün önce | 13 notes |

herjeangersatiyoo:

tasarım ödüllü çay süzgeci Mr. Tea istediğiniz renkte

15TL

Hastasıyım bunun

1 gün önce | 20 notes |

herjeangersatiyoo:

kalpli ok çay süzgeci

10TL

1 gün önce | 7 notes |

herjeangersatiyoo:

Butiğimizin açılışını YAPIYORUUUUUMMMM ~~~~~~~~ 

:D :D 

Arkadaşlaar açılış sebebiyle güzel bi çekiliş yapsak hem sitemizi duyururuz hem de takipçiileri mutlu ederiz diye düşündüm (: Aynı zamanda yılbaşı çekilişi gibi de olacak bu, süreyi çok uzun tutuyorum ki isteyen istediği kadar katılım sağlayabilsin.

kurallar 1

* çekilişe katılmak için bloğu takip etmek zorunlu

* her bir reblog + like bir katılım demek yani ne kadar reblog o kadar şans (:

HEPİNİZE BOL ŞANSLAR ^-^

Hohoho gençler sömürün fatmanur ablayı :D

1 gün önce | 18 notes |
Anonim:
Ben kerem i hiç sevmiyom. Barış ı seviyom ♥ ayrica zeynep le barış daha cok yakisiyolar.

Tamam canım

1 gün önce | 3 notes |

Yesssss diyişine ölmicem işte hıh

thebursinismybreath:

moondies:

  • kerem icon istenmişti :m
oo alıyorum bi tane sjdj moondies

Tepe tepe kullan :D

1 gün önce | 136 notes |

Tuğçenin gifi değil mi bu hanginizin gifi? Tuğçenin tarzına benziyor. otobusbiletii

2 gün önce | 12 notes | ulan istanbul Tuğçeeeeee otobusbiletii